sobota, 6 czerwca 2015

Załamka!

Jestem załamana :c Miałam dostać na urodziny buty Mars Sneakers, ale co się okazało?  Los mnie nie lubi... już miałam wypełniać dane (bo to sklep internetowy) kiedy okazało się, że nie można płacić przy odbiorze i takie tam. Nie znam się na tym, więc nie podam Wam jak to wszystko fachowo się nazywa (tzn. Przelew itd.)
No i kiedy właśnie mój tata się o tym dowiedział powiedział mi że musiałby coś tam pozmieniać w banku (czy czymś tam), aby kupić mi je przez internet. Postanowiłam,  że zamiast na oficjalnej stronie 30STM poszukam na allegro. Znalazłam!  I co sie okazało? Zuzanna Borucka... archiwum... ale to nie koniec... kiedy pisałam do niej (Chyba już wszędzie) nie odpisuje -.-
Ja rozumiem, że już ma wielką publiczność, no ale wiecie... bardzo mi zależy na tych butach :c Chciałabym je mieć jeszcze na moje 13-ste urodziny (tzn. 27 czerwca) no i chyba nie wypali :c
Przepraszam, że post jest niezrozumiały, ale nie mam weny... po prostu załamka :c
Dla poprawy humoru zdjęcia tych butów:
Wiem, że mogą Wam się nie spodobać... mam dziwny gust ^.^

No, a tu jeszcze zdjęcia z dziś:




PS. Tak, mam psa- Tina (pudel miniaturka :*)

 Enjoy
ELIŚ


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze bardzo mnie motywują <3
Zostaw link do swojego bloga, a na pewno go odwiedzę <3
Spamu nie toleruje.