piątek, 5 czerwca 2015

Środa i czwartek w jednym poście ^^

Przepraszam, że nie było postów od środy ;_;
Postanowiłam, że ten post będzie z środy i czwartku :)

Środa
Co by tu mówić... WYCIECZKA ^^ ale było super :) byłam w górach :)
Nie ma co narzekać... no może tylko jeden minus... w autobusie było gorąco... ale jakoś wytrzymałam :)
Moja przyjaciółka dała sobie zrobić zdjęcie na bloga ^^ tutaj macie zdjęcia :)










                   

Czwartek
W czwartek nic takiego się nie działo. Jedyne co to tyle, że szukałam sobie prezentu na urodziny ^^



Enjoy
ELIŚ

5 komentarzy:

  1. Wycieczka musiała być fajna! :)

    Nowy post już na blogu! Jeśli Ci się spodoba zapraszam do komentowania i zaobserwowania! :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super zdjęcia :) Cieszę się, że wycieczka się udała :)
      www.em-emigrantka.blogspot.com

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze bardzo mnie motywują <3
Zostaw link do swojego bloga, a na pewno go odwiedzę <3
Spamu nie toleruje.