poniedziałek, 22 czerwca 2015

Post... o czym? Nie wiem

HEJ!
To jest post... taki... no... o niczym... nie wiem co mogę napisać więc  bedzie o niczym :P

Byłam w weekend na krótkim  wypadzie w góry ^.^ Kupiłam sobie parę rzeczy kosmetycznych  itp.

W środę mam ostatnią dyskotekę w tym roku oraz z moją klasa... nie będę tęsknić... nie wspominam tych 6 lat jako najlepsze w moim życiu... nie mam za czym tęsknić... no cóż... po prostu moi rówieśnicy  jednym słowem są... żałośni? No... można to tak nazwać... może tylko mi się tak wydaje... nic na to nie poradzę...

Wracając do tematu  dyskoteki... nie wiem w co się ubrać... żadna sukienka jakoś... nie będzie pasować na ten dzień... chciałabym  ubrać zwykły, codzienny strój... no ale tak trochę... nie wypada... :/ 

Jednak mam już zrobione paznokcie... strasznie mi się podobają ^.^



Kończąc temat... nie lubię chodzić na dyskoteki z moją klasa+ nie mam w co się ubrać= istna porażka...

Przechodząc do dzisiejszego dnia... spałam w dzień jakieś 4 godziny ;_; tak to jest jak w nocy siedzi sie przed telefonem i pisze godzinami z innymi... hehe :P

Mówiąc ogólnie nic takiego się nie działo :P







ENJOY 
ELIŚ :* 



4 komentarze:

  1. Również nie lubiłam swojej klasy ;) Ale za to dyskoteki uwielbiałam ^^
    http://gabissxv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dyskoteki ogółem są fajne... moja klasa zawsze potrafi coś zepsuć w jej trakcie... Na szczęście idę do gimnazjum i nie będę miała do czynienia chociaż z połowa mojej klasy ;)

      Usuń
  2. Jaką słodką masz koszulkę. :3
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze bardzo mnie motywują <3
Zostaw link do swojego bloga, a na pewno go odwiedzę <3
Spamu nie toleruje.