środa, 24 czerwca 2015

Dyskoteka. Koniec roku. Płacz i tęsknota.

Hej!
Dziś byla dyskoteka... jest o tym wcześniejszy post... nawet nie wiedziałam, że będę się tak dobrze bawić! :)

Myślałam, że ta dyskoteka nie będzie taka fajna, ale było naprawdę fajnie ^^

Gdy kończyła się ostatnia piosenka chciało  mi się płakać... są jednak osoby w mojej klasie, które mnie zawsze wspierały... a tu już za jeden dzień zakończenie roku... nie wierze! Koniec! Już nie będzie tak samo... trochę się boje, że się nie odnajdę w nowej szkole... 

 Tu zdjęcie z moją przyjaciółką :*

Nie umiem opisać tego jak mi jest smutno... nie chodzi o całą klasę tylko o nieliczne osoby :c



Wystrój sali ^^




PS. Na dyskotece ogólnie było fajnie :P


ENJOY 
ELIŚ :* 

2 komentarze:

Wszystkie komentarze bardzo mnie motywują <3
Zostaw link do swojego bloga, a na pewno go odwiedzę <3
Spamu nie toleruje.