poniedziałek, 8 czerwca 2015

Znowu w nocy!

Przepraszam, że post jest o 23... :c u nas w szkole nie ma takiego czegoś jak "luz" przez ostatni miesiąc... jednak parę dni przed
zakończeniem roku... tak to już jest... dziś uczyłam się na konkurs z matematyki... (tia... wiele się nie nauczyłam :P) nie miałam za bardzo czasu na napisanie postu... mam w tym i następnym tygodniu jeszcze parę kartkówek i sprawdzianów... ja się chyba wykończę... masakra... na szczęście już w czerwcu zakończenie roku... będę miała dla Was mini niespodziankę ^^

Jak zawsze mam dla Was parę zdjęć :*




A tutaj ćwiczenia przed tym konkursem:


;___;


Dobranoc!
Eliś :*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze bardzo mnie motywują <3
Zostaw link do swojego bloga, a na pewno go odwiedzę <3
Spamu nie toleruje.