czwartek, 11 czerwca 2015

Tag. Mój zwierzecy przyjaciel.

Dzisiaj mam dla Was tag. Często ich nie będzie, ale coś dla odmiany chciałam napisać :)

1. Jak nazywa się twój zwierzak? 
Tina. 

2. Jakie to zwierzę i jakiej jest rasy?
Moim zwierzakiem jest pies. Pudel miniaturka. 

3. Jak długo jest już z tobą?
Tina jest ze mną około 4 lata.

4. jak dostałaś swojego zwierzaka?
Pewnego razu kiedy moja mama wróciła z pracy miała ze sobą pudełko kartonowe. Zobaczyłam do środka, a w nim był mój psiak. Byłam naprawdę szczęśliwa!  :D

5. Ile ma lat?
15 czerwca będzie miała 4 lata.

6. Co jest dziwnego w charakterze twojego zwierzaka?
Jest bardzo spokojna. 2/4 dnia potrafi przespać.  Jednak gdy była mała nie mogła usiedzieć na miejscu. 

7. Co twoje relacje ze zwierzakiem znaczą?
Jestem z moim psem bardzo związana. Gdy była mała lubiła uciekać. Zawsze wtedy za nią płakałam choć zawsze wracała. 

8. Ulubione chwile?
Nie wiem czy mam takie chwile. Każdy czas spędzony z Tina jest wspaniały. 

9.Jak nazywasz swojego zwierzaka?
Tina, Tinka, Tinusia, Tineczka, Tinuleczka 

Zdjęcie pupila:


Twoje zdjece z pupilem:

Enjoy
ELIŚ :*



4 komentarze:

  1. Siemka :)
    Post + twoje zdjęcia
    Co powiesz na wspólną obserwację ? Jeśli się zdecydujesz , zapraszam do mnie ! :)
    http://patrycjabunt.blogspot.com/2015/06/haul.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale uroczy piesek, fajny tag o nim :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze bardzo mnie motywują <3
Zostaw link do swojego bloga, a na pewno go odwiedzę <3
Spamu nie toleruje.