niedziela, 7 czerwca 2015

Nowy design bloga?!

Jak pewnie niektórzy mogli zauważyć na blogu jest nowy design. Robiłam go długo... naprawdę... to był mój pierwszy prawdziwy design/ układ i szablon, który sama zrobiłam... zaczęłam go robić wczoraj i ciągle było "Ale to jest nie tak", "Nie... znowu źle" itp. Masakra... na szczęście w końcu skończyłam ^^

A to są moje wypociny... no w sumie widzicie całą moją pracę dzisiejszą jak i wczorajszą jak to czytacie :)
Dziś nie robiłam zdjęć... byłam wkurzona, że nie wychodzi mi ten nagłówek... ojj czuję, że na długo on tu zostanie :P


To może dla odmiany wrzucania zdjęć dam jakieś cytaty... inaczej byłoby tu za pusto... a tego nie chcę 
^^









PS. Cytaty nie są moje :)
PS. NR 2 Zapraszam Was na blog mojej przyjaciółki
http://sherwootblog.blogspot.com/?m=0
Enjoy 
Eliś :*

4 komentarze:

  1. Sama doszłaś do tego jak zrobic design czy szukałaś porad na interniecie? Mogę Ci zrobić design ale teraz lepszy niż wcześniej co ty na to? Jeżeli tak, to na fb wyślij mi przykłady blogów które ci się podobają a ja coś wymyśle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jakoś doszłam do tego... dosyć długo, ale się udało ;) Dziękuję za pomoc, ale na razie chce aby mój blog został w takim stylu :)

      Usuń
  2. Ładny design :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze bardzo mnie motywują <3
Zostaw link do swojego bloga, a na pewno go odwiedzę <3
Spamu nie toleruje.